دختر9ساله هندی توسعه دهنده اپلیکیشن

کسب و کار اینترنتی در منزل و فرصتی طلایی برای کسب درآمد

0
(0)

کسب و کار اینترنتی در منزل یک فرصت به وسعت اقیانوس است. میخواهید با لپ تاپ خود کسب و کاری در منزل داشته باشید؟  تصمیم شما لیاقت دریافت یک تبریک جانانه را دارد. چرا؟ بخوانید تا متوجه شوید چه تصمیم درستی گرفته اید.مطالعه این نوشتار 3 دقیقه از وقت شمارا بیشتر نمیگیرد اما به احتمال زیاد فرصت های زیادی برای کسب درآمد به روی شما میگشاید.

کسب و کار اینترنتی در منزل چیست؟

کسب و کار اینترنتی در منزل
کسب و کار اینترنتی در منزل

وقتی صحبت از کسب و کار اینترنتی می شود متاسفانه عموم مردم فکر میکنند نیاز به دانش تخصصی در حوزه برنامه نویسی و یا تحصیلات آکادمیک در این زمینه می باشد. اگرچه بعضی از شاخه های کسب و کار اینترنتی با این موضوع عجین است اما نه همه ی شاخه ها و صدالبته به لطف پیشرفت دانش فناوری اطلاعات علوم مرتبط در این حوزه از انعطاف بیشتری برخوردار شده ، تاحدی که عموم مردم با اختصاص کمی وقت ، مطالعه و پژوهش می توانند در یکی از شاخه های کسب و کاراینترنتی فعالیت کرده و کسب درآمدکنند. هرفعالیت شغلی که به صورت آزادکاری(freelanc) و یا دورکاری انجام پروژه های یک شخص و یا شرکت از طریق اینترنت باشد ، یک شغل اینترنتی و یا کسب و کار اینترنتی به حساب می آید.

شاخه های کسب و کار اینترنتی درمنزل

در حال حاضر دهها زیرشاخه برای کسب و کار اینترنتی در منزل وجود دارد از توسعه وب سایت (web develop) تا ساخت انیمیشن های ساده تبلیغاتی ،در زیر این متن 10 زیرشاخه پردرآمد و پرطرفدار کسب و کاراینترنتی در منزل را برای شما لیست کرده ایم.

  • توسعه وب سایت ها با کدنویسی
  • توسعه وب سایت با سیستم های مدیریت محتوا مانند wordpress
  • توسعه اپلیکیشن های موبایلی اندرویدی
  • توسعه اپلیکیشن های موبایلی ios
  • ساخت موشن گرافی
  • تولید محتوای متنی
  • سئو داخلی و خارجی
  • تولید محتوای ویدیویی
  • طراحی گرافیک کامپیوتری
  • طراحی رابط کاربری (ui) و طراحی تجربه کاربری(ux)

برای اطلاعات بیشتر درباره فریلنس این مقاله را حتماً مطالعه کنید

چرا این شاخه از کسب و کار فرصتی به وسعت یک اقیانوس است؟

کسب و کار اینترنتی
جوانان هندی توسعه دهنده وبسایت

امروزه با توجه به توسعه فناوری اطلاعات و توجه ویژه کسب و کارها به موضوع it به عنوان یک بخش از فرآیند تجارتشان و همچنین ظهور استارتاپ ها استقبال شرکت ها و کسب و کارها از افراد متبحر و فعال در زمینه های مختلف این حوزه به شدت افزایش یافته به قدری که در کشور هند جوانان از طریق کسب و کاراینترنتی در منزل توانسته اند با شرکت های بزرگ آمریکایی و اروپایی رقابت کنند . چند جوان در یک منزل ، با لپ تاپ شان با سرمایه بسیار کمتر درآمدی معادل یک شرکت محدود آمریکایی در بخش توسعه وبسایت دارند.

از کدام شاخه شروع کنید

پیشنهاد من برای انتخاب یکی از این شاخه جهت فعالیت و کسب درآمد ،ارتباط مستقیم با میزان دانش و علاقه شما دارد. اگر دانش و تحصیلات مرتبط ندارید حتما با یادگیری و مطالعه شروع کنید. اگردانش شما تخصصی نیست بهترین قدم برای شروع ، تولید محتوای متنی برای وبسایت ها و استارتاپ هاست . شما می توانید با عضویت در سایت های فریلنسری مشتری خودرا داشته باشید سایت هایی مانند پونیشا و انجام میدم .  یادگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم بسیار آسان و جذاب است که منجربه توسعه وبسایت های وردپرسی می شود و درآمد خوبی دارد.

بلد نیستید؟ نگران نباشید

فضای اینترنت سرشار از مقالات و ویدیوهای آموزشی است ، وب سایت های خارجی مانند یوتیوب بهترین مرجع ویدیویی آموزش های رایگان است در وب سایت های داخلی هم توصیه من استفاده از ویدیوی های وبسایت آپارات و مقالات وبسایت همیاروردپرس است.باید بگویم  جوینده یابنده است اگر شما بخواهید از لپ تاپتان کسب درآمد کنید کافیست قدم اول را بردارید. این قدم اول هم مدیون همان فضای مجازی هستیم .

خلاصه اینکه

 آموزش، مهم ترین گام بلکه گام اول و آخر است . برای همین منظور علاقمندانی که دانشی درباره کسب و کاراینترنتی درمنزل ندارند می توانند با شرکت در دوره آموزشی طراحی وبسایت فروش بدون کدنویسی گام اول را به آسانی بردارند. این دوره در ده جلسه با زبان بسیار ساده و مختص افراد بدون دانش کامپیوتر طراحی شده است.

آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

روی ستاره‌ها کلیک کنید و به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

2 دیدگاه برای “کسب و کار اینترنتی در منزل و فرصتی طلایی برای کسب درآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *