روش های فروش محصولات

روش های جالب فروش محصولات خانگی برای کسب و کارهای کوچک

3.2
(90)

کسب درآمد از فروش محصولات خانگی مهم ترین اصل در شکل گیری و بقای مشاغل خانگی است. حیطه گسترده ای برای تولید محصولات خانگی وجود دارد. موفقیت در تولید پوشاک، مواد خوراکی، مواد بهداشتی، ارائه خدمات و بسیاری از کسب و کارهای کوچک خانگی دیگر ارتباط مستقیمی به فروش و سودآوری دارد. استفاده از ترفندها و روش های فروش محصولات خانگی به موازات تولید محصول با کیفیت، ضامن موفقیت مشاغل خانگی است. در تواناشو برای کسب درآمد حلال همراه شوید.

روش های فروش محصولات خانگی

مشاغل خانگی تحت تاثیر شدید نوسان قیمت و اوضاع بازار هستند. کسب درآمد از فروش محصولات خانگی برای تولیدی های کوچک بسیار دشوارتر از برندهای شناخته شده و معروف است. پیدا کردن مشتری و خریدار محصولات خانگی یک چالش جدی برای تولید کنندگان خانگی است. یکی از اقدامات افزایش فروش محصولات خانگی،  پیشی گرفتن از سایر رقبا با ترفندهای خلاقانه است. استفاده از ترفندهای خلاقانه برای افزایش فروش محصولات خانگی،  یک پیش زمینه نیاز دارد . لذا قبل از اینکه چند ترفند خلاقانه به شما بیاموزم درباره این پیش زمینه نکاتی را خواهم گفت.

روش های افزایش فروش محصولات در کسب وکارهای خانگی
روش های افزایش فروش محصولات در کسب وکارهای خانگی

زمینه های کشف و خلق ترفند های خلاقانه در روش های فروش محصولات خانگی

تمام صاحبان مشاغل خانگی به دنبال خلاقیت در روش های فروش محصولات خانگی خود هستند . برای این کار ترفندهایی وجود دارد که در افزایش فروش بسیار موثر است. زمینه های خلق و طراحی این ترفندها در درون ذهن شما و کسب وکارتان وجود دارد. برای اینکه بتوانید این شرایط را فراهم کنید چند نکته طلایی را به شما یادآور می شوم.

  • از هر طریقی که می توانید با همکاران و رقبای خود ارتباط بگیرید. اگر می توانید کانون یا دورهمی برگزار کنید و تجربیات تان را در زمینه روش های فروش محصولات خانگی  به اشتراک بگذارید.
  • کانال های ارتباطی همکاران و رقبا با مشتریان شان را بررسی کنید از رفتارها و برنامه های آنها ایده بگیرید و یا تکنیک های آنان در فروش را بهبود بخشیده در کسب وکارخانگی خود بکار گیرید.
  • بعداز هر فروش زمانی که مطمئن شدید مشتریان از محصول استفاده کرده یک نظر سنجی یا پرسش نامه برایش ارسال کنید ، محصول و کسب وکارتان را بررسی کنید . شما نگاهی متعصبانه به محصول دارید و به احتمال زیاد بسیاری از عیوب و اشکالات محصولتان را نمیبینید. اما مشتری نگاهی انتقادی و بدور از تعصب دارد او درباره محصول و یا روش های فروش محصولات نکته هایی خواهد گفت که اگرچه تلخ اما کاربردی و ارزشمند است.
  • وقتی برای اولین بار یک محصول را تولید می کنید قبل از اینکه به مشتریان عرضه کنید . در اختیار تعدادی از آدم های مورد اطمینان با دیدگاه های مختلف بگذارید تا نظراتشان را درباره محصول تان بگویند.
  • از قدرت اینستاگرام برای کسب اطلاعات بیشتر و ایده های نوین غافل نشوید . اینستاگرام تنها یک کانال ارتباطی با مشتریان نیست . چیزی فراتر از ارتباط با مشتریان در اینستاگرام وجود دارد. اگر نیاز به افزایش توانمندی خود در بکارگیری اینستاگرام دارید به این لینک مراجعه کنید.

افزایش فروش محصولات خانگی با حراج دوره ای

برگزاری حراج فصلی و دوراه ای با ارائه تخفیف های ویژه از کارآمدترین روش های فروش محصولات خانگی است. با دریافت سود کمتر در حراج های دوره ای می توانید افزایش فروش چشمگیری را داشته باشید و رضایت مشتریان را جلب کنید. تخفیف در قبال خرید بیشتر تا سقف مشخص و یا یک اشانتیون رایگان برای هر خرید از متداول ترین تکینیک های فروش محصولات خانگی هستند. دقت داشته باشید که این تخفیف ها و برگزاری حراجی ها باید کاملا حساب شده باشد.

حراج های فصلی و دوره ای فروش محصولات خانگی می توانند در قالب یک کمپین یا پویش فرهنگی ، حمایتی و یا تبلیغاتی برگزار شوند. کمپین های فروش تکنیک هایی دارد که به زودی یک نوشتار کامل در این باره در اختیارتان خواهم گذاشت.

افزایش قیمت برای فروش بیشتر محصولات خانگی!

شاید تعجب کنید که افزایش قیمت محصول هم می تواند از موثرترین روش های فروش محصولات خانگی باشد. بهتر است از قبل اطلاع رسانی در مورد افزایش قیمت محصول را انجام داده و به مشتری ها فرصت خرید بیشتر را بدهید. برای مثال با ارسال پیامک یا ایمیل به مشتری ها اعلام کنید تا آخر فصل تابستان قیمت ها تغییر نخواهد کرد و با پایان فصل همه محصولات تولیدی با افزایش قیمت ۱۰ یا ۲۰ درصدی عرضه خواهد شد.

 به این ترتیب شاهد افزایش فروش تا پایان مهلت مقرر خواهید شد و درآمد بیشتری را از فروش محصولات خانگی کسب می کنید. البته قبل از این که قیمت محصولات را افزایش دهید از تمام روش های اطلاع رسانی به مشتریان استفاده کنید. این تکنیک باید کاملاً حرفه ای و دقیق پیاده سازی شود. زمانبندی و شیوه های اطلاع رسانی دراین روش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

این نوشتاررا هم بخوانید

یک روش کاربردی افزایش فروش در کسب وکارهای کوچک

روش های فروش محصولات خانگی به همراه محصولات جانبی

برای اینکه تحولی در کسب و کار خانگی ایجاد کنید پکیج های محصول را جایگزین فروش تکی کنید. با فروش جانبی محصولات در کنار محصولات اصلی می توانید ذهن مشتری را درگیر کنید. در واقع مشتری برای خرید محصول اصلی مراجعه می کند ولی در هنگام خرید با پیشنهاد خرید محصولات جانبی بیشتری مواجه می شود. مشتری از قبل برنامه ای برای خرید محصولات جانبی ندارد ولی با دیدن محصولات دیگر تشویق به خرید خواهد شد.
اگر ترفندها و روش های فروش محصولات خانگی دیگری را می شناسید با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما در خصوص نوشتار فروش محصولات خانگی هستم .

آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

روی ستاره‌ها کلیک کنید و به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 90

11 دیدگاه برای “روش های جالب فروش محصولات خانگی برای کسب و کارهای کوچک

  1. شیلا گفته:

    ممنون آقای احدی، طراحی کمپین خیلی مهم و حساسه، خیلی ریزه کاری داره، چون اگه درست اجرا نشه، نتیجه اش بد تر هم هست. ممنون اگر در این مورد هم مقاله بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *