پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400

پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 چه خواهند بود

3.4
(9)

پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 چه می توانند باشند؟ این پروژه ای بود که در یک ماهه اخیر در مورد آن به پژوهش و بررسی پرداخته ام. هر ساله به دلیل تقاضای بالا، بعضی مهارت ها و کسب وکارها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. و البته کسب وکارهائی هم هستند که به دلیایل متعدد روبه کاهش درآمد هستند مانند شکلات دست ساز به خاطر لوکس بودن، افزایش عرضه ، فقدان واردات تجهیزات و متریال ، معرق کاری به خاطر اشباع بازار از صاحبان مهارت در این شغل، قالیبافی ، عروسکسازی و…

پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400
معرفی کسب وکارهای خانگی پرسود در سال 1400

در این نوشتار می خوانید

  • کدام مهارت مرا به ثروت می رساند
  • آیا در زمان کوتاه و با هزینه کم می شود یک مهارت را فرا گرفت
  • چگونه یک آموزش با کیفیت و هزینه مناسب تهیه کنم
  • پیشنهاد من برای کسب درآمد میلیونی تا پایان سال 1400
  • اولین مهارت پیشنهادی برای کسب درآمد
  • مهارت برنامه نویسی اندروید بدرد چه کسانی می خورد
  • نحوه کسب درآمد ازبرنامه نویسی اندروید
  • بدون پیش زمینه می توانم کسب درآمد کنم؟
  • یک ازپردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 بدون شک برنامه نویسی اندروید است
  • هزینه یادگیری و راه اندازی یک کسب وکار با این مهارت چقدر است؟
  • بهترین دوره آموزشی مهارت اندروید نویسی را از کجا تهیه کنم؟
  • دومین مهارت پیشنهادی برای کسب درآمد
  • دومین کسب وکار پردرآمد در سال 1400
  • مهارت کرم سازی بدرد چه کسانی می خورد؟
  • دوره خوبی که کشف کردم
  • محتوای دوره کرمسازی ، هزینه و جزئیات دیگر
  • پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400

کدام مهارت مرا به ثروت می رساند

این سئوالی است که بسیاری از جوانان ، فارغ التحصیلان، زنان خانه دار، توان یابان و افرادی که از شغل اول شان درآمد زیادی ندارند از خود می پرسند. مهارت های پولساز در هر کشوری به خاطر نوع اقتصاد ، گرایش های اجتماعی ، مولفه های جمعیت شناختی مانند سن ، تحصیلات ، میزان درآمد و … متفاوت است. در ایران طی دوساله اخیر اتفاقات بی شماری باعث شد که افراد هوشمند ،”نوجو” و علاقمند به راه اندازی کسب وکار شخصی به سمت درآمد های ارزی ( دلاری) و درآمد از حوزه سلامت بروند. در این نوشتار دو مهارتی که بتوانید کمتر از شش ماه یاد بگیرید و در پایان سال به درآمد برسید را معرفی می کنم.

آیا در زمان کوتاه و با هزینه کم می شود یک مهارت را فرا گرفت

همانطور که می دانید یکی از مزیت های دنیای فناوری اطلاعات و اینترنت در اختیار قراردادن انواع اطلاعات به مخاطبان است. هرسئوالی در هرزمینه ای با هر تخصصی در گوگل بی جواب نمی ماند. البته یک نکته کلیدی را به خاطر بسپارید.آموزش های مهارتی باید طی یک فرآیند گام به گام و پیوسته کسب شوند لذا بهتر آن است که یک دوره جامع تهیه کنید و بعداز آن پاسخ سئوالات خود ، ترفندها و نکات را در اینترنت جستجو کنید.

چگونه یک آموزش با کیفیت و هزینه مناسب تهیه کنم

همه ما تجربه خرید دوره آموزشی بی کیفیت ، شرکت در کارگاه آموزشی بی خاصیت را داشته ایم. در این قسمت می خواهم به شما یاد بدهم چگونه برای یک آموزش ارزشمند هزینه کنید. آموزش های ارزشمند در چند قالب و فرمت ارائه می شوند.

  • آموزش حضوری
  • آموزش غیر حضوری

آموزش حضوری

آموزش های حضوری یا به صورت دوره هستند و یا کارگاه و اصطلاحاً ورکشاپ. طبیعتاً قیمت دوره ها و کارگاه های حضوری گران تر است. اما نکته مهم این است که در دوره و کارگاه حضوری می توانید شبکه سازی کنید. با افراد جدید و دارای نفوذ ارتباط برقرار کنید. برای شرکت در این دوره ها حتماً با نظرات شرکت کننده های قبلی توجه کنید. در دوره هائی شرکت کنید که پشتیبانی و گروه پرسش و پاسخ دارند.

آموزش غیر حضوری

آموزش غیر حضوری نیز یا به صورت آنلاین در قالب وبینار و یا به صورت آفلاین در قالب ارسال ویدیو آموزشی می باشد. این دوره ها با شیوع ویروس کرونا رونق گرفت . برای شرکت  در دوره های آنلاین و یا آفلاین یاد تان باشد حتماً سئوال کنید پشتیبانی در قالب ارتباط با مدرس داشته باشد. حتماً یک دوره جامع باشد. نه مکمل یا دوره مقدماتی.

پیشنهاد من برای کسب درآمد میلیونی تا پایان سال 1400

اگر می خواهید در کمتر از یک سال یک مهارت بیاموزید و بلافاصله کسب درآمد داشته باشید ، تا انتهای این نوشتار با من همراه باشید. دو مهارت تضمینی بهتون معرفی میکنم که تا پایان 1400 به درآمد هم برسید.این دومهارت براساس شرایط اقتصادی ، فرصت های عرضه محصول ، توازن مناسب بین عرضه و تقاضا ، نیچ مارکت های فراوان پیشنهاد می گردد.

اولین مهارت پیشنهادی برای کسب درآمد

یکی از پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400بدون شک مهارت برنامه نویسی اندروید است. فرصت درآمدهای دلاری ، کشش بی پایان جامعه به سمت استفاده از اپلیکیشن های کاربردی ، اتفاقات گلوبال پاندمیک و خانه نشینی که منجر به خلق نیچ مارکت های جدیدی برای برنامه نویسان اندرویدی شد، دلایل اصلی معرفی این مهارت است

پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 چه خواهند بود
پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 چه خواهند بود

مهارت برنامه نویسی اندروید بدرد چه کسانی می خورد

جوانان، فارغ التحصیلان دانشگاهی ، دانش آموزان دبیرستانی مقطع دوم متوسطه،بانوان تحصیل کرده خانه دارو تازه عروسان، گروه هائی هستند که می توانند به راحتی با تهیه یک دوره جامع برنامه نویسی اندروید به یکی ازپردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 مسلط شوند.

نحوه کسب درآمد ازبرنامه نویسی اندروید

مهارت برنامه نویسی اندروید از اون دست مهارت هاست که شما را شبیه یک شوالیه با سلاح های فراوان می کند. دست تان باز است برای پیاده کردن ایده های خودتان و یا انجام سفارش شرکت ها ، وبسایت ها ، کارگاه ها ، کارخانجات ، فروشگاه ها و اشخاص. شما می توانید یک اپلیکیشن اختصاصی برای یک فروشگاه پیاده سازی کنید و یا یک اپلیکیشن با ایده شخصی و قراردادن آن در اپ استورها.

نکاتی مهمی که باید درباره اندرویدنویسی  و کسب درآمد از بدانم چیست؟

بعضی افراد فکر می کنند برنامه نویسی خیلی کارسخت، پیچیده و طاقت فرساست. باید بگویم به لطف توسعه دانش، برنامه نویسی اندروید مثل فتوشاپ ، شیرین، جذاب و اسان شده است. نیاز به دانستن ریاضی نیست.درحال حاضر پولسازترین سیستم عامل در ایران اندروید است. اساتید سطح بالا و موفقی هم در این زمینه در ایران هستند. و نکته جالب اینکه نیاز به برنامه نویس اندروید در حال حاضر بیشتر از تعداد برنامه نویس ها هست . همچنان تقاضا برای جذب برنامه نویس اندروید بالاست و طبیعتاً شما بلافاصله به درآمد می رسید.

یک ازپردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 بدون شک برنامه نویسی اندروید است

تنها چیزی که نباید نگران آن باشید کسب درآمد از این مهارت است.ضمناً این مهارت در سه حالت اشتغال ، فریلنسری و کسب وکار شخصی قابل اجراست و مهمتر اینکه هیچ ویروسی نمی تواند شما را بیکار کند چون دورکاری و کار در منزل هم آن را تعطیل نمی کند.

پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 چه خواهند بود
پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400 چه خواهند بود

هزینه یادگیری و راه اندازی یک کسب وکار با این مهارت چقدر است؟

همانطور که می دانید یکی از تخصص های من، بررسی نمونه محصولات آموزشی موجود در بازاراست.دهها دوره آموزشی رایگان، پولی ، حضوری و غیر حضوری درباره یادگیری اندروید را بررسی کردم این بررسی براساس مولفه های زیر بود.

  • روش تدریس ساده و کاربردی و گام به گام
  • مدرس قوی با رزومه خوب
  • قیمت مناسب و ارزان برای خریدار
  • کاربردی بودن محصول آموزشی
  • قابلیت خروجی از آموزش
  • پشتیبانی از فراگیر

 

بهترین دوره آموزشی مهارت اندروید نویسی را از کجا تهیه  کنم؟

با توجه به اینکه این زبان برنامه نویسی روز به روز آپدیت می شود ، جدیدیترین ، کاربردی ترین و ارزان ترین دوره آموزشی غیر حضوری با پشتیبانی مناسب متعلق به مجموعه  آموزش برنامه نویسی اندروید گیتی گت هست  که خودشون علاوه بر اپلیکیشن کیبورد فارسی با دومیلیون دانلود چند اپلیکیشن با بیش از صدهزار دانلود رو تولید کردن ، شما تنها با 999هزارتومان بدون پیش نیاز و زمینه اولیه می توانید این دوره آموزشی جامع را تهیه کنید. خروجی این دوره برنامه نویسی اندروید، اپلیکیشن اسنپ است. نکته مهم برای این دوره این هست که کاملاً پروژه محور هست و صرفاً آموزش برنامه نویسی نیست.

تواناشوخروجی و کیفیت این دوره را با اعتبار خود تضمین می کند و در صورت عدم نتیجه از این دوره پول شما عیناً توسط مجموعه مذکور با ضمانت تواناشو عودت می گردد.

دومین مهارت پیشنهادی برای کسب درآمد

با شیوع ویروس کرونا بعد از حوزه آموزش، حوزه سلامت دچار دگرگونی های بزرگی در سراسر دنیا شد. و ناگهان در بخش های مختلف سلامت  مانند طب سنتی ، تجهیزات سلامت محور، ضدعفونی کننده ها و … کسب وکارهای جالبی شکل گرفت.اما دومین کسب وکار خانگی پردرآمد سال 1400 در حوزه سلامت ، زیبائی و دربخش پوست است. پس برویم سراغ پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400

 

دومین کسب وکار پردرآمد در سال 1400

طبیعتاً یکی از پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400، ساخت و تولید محصولات سلامتی طبیعی مانند کرم های دست ساز لایه بردار، کرم های آبرسان ، کرم های ویتامینه طبیعی و محصولات پاکسازی پوست هست که افراد بتوانند با مصرف این محصولات به وضعیت خود رسیدگی کنند. بازارهدف این مهارت ، آرایشگران مردانه ، آرایشگران زنانه، بانوان علاقمند به محصولات ارگانیک ، کلینیک های پوست و مو و … هستند پس شما با یادگرفتن این مهارت، بازارهدف اختصاصی مختلفی دارید.

مهارت کرم سازی بدرد چه کسانی می خورد؟

مرد و زن ندارد. کسی که می خواهد با کمترین سرمایه یک مهارت پولساز را فرا بگیرد و به راحتی از آن کسب درآمد کند.زنان خانه دار، دانشجویان فارغ التحصیل شده و کسانی که می خواهند یک شغل دوم پر درآمد داشته باشند. دوره های مختلفی در این زمینه وجود ندارد. یعنی به تنوع اندروید نویسی نیست . خوشبختانه در این حوزه فرصت های بیشماری برای رشد سریع تر و درآمد بیشتر هست.

دوره خوبی که کشف کردم

با برسی سایت ها و پیج های اینستاگرامی مختلف، می توانم به جرات بگویم  دوره  تب ملیسا خاص ترین و منسجم ترین دوره آموزشی هست که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری برگزار می گردد. قیمت مناسب ، پشتیبانی کافی ، انتخاب آموزش های کاربردی که مستقیم شما را به درآمد می رساندو بجای پرزرق و برق بودن و آموزش های تجملی ناکارآمد به اصل مطلب می پردازد. برای ارتباط با مدرس این دوره اینجا کلیک کنید.

ویا به شماره من در واتس اپ پیام بدهید ( 09128349282)

محتوای دوره کرمسازی ، هزینه و جزئیات دیگر

طرح جالب این دوره خیلی ساده و کاربردی و گام به گام طراحی شده است. دوره در دو مدل حضوری و غیر حضوری می باشد . قیمت دوره نیز واقعاً ارزش سرمایه گذاری دارد. شما با کمتر از 5 میلیون تومان می توانید علاوه بر شرکت  در دوره ، تجهیزات راه اندازی را هم در کسب وکار تهیه کنید. و مهم تر از همه زمان هست که در کمتر ای یک ماه می توانید یاد بگیرید و کسب وکار خود را راه اندازی کنید. پشتیبانی دوره علاوه بر آموزش های مهارتی شامل جزئیات بازاریابی و فروش هم می باشد.

  • دوره جامع کرم سازی
    آموزش کرمسازی و پماد و تونر

    آشنائی با ساختمان پوست

  • کارکرد و آناتومی انواع پوست
  • معرفی گیاهان داروئی حوزه پوست و مو و روش استفاده
  • آموزش روغن گیری و کاربرد در کرمسازی
  • آشنائی با مواد اولیه و روش تهیه آنها از بازار
  • اشنائی با تجهیزات و نحوه خرید تجهیزات اصلی، با کیفیت و ارزان
  • آشنائی با انواع تونرهای پاکسازی پوست
  • آموزش ساخت چند کرم مناسب پوست چرب ، خشک و مرطوب
  • آموزش ساخت ماسک های لایه بردار و رفع چین و چروک
  • آموزش ساخت ماسک آبرسان
  • آموزش ساخت لوسیون های مرطوب کننده ، تقویت کننده و جوان ساز
  • شناخت بیماری های پوستی و درمان های گیاهی آنها
  • آموزش ساخت پمادهای درمانی

تواناشوخروجی و کیفیت این دوره را با اعتبار خود تضمین می کند و در صورت عدم نتیجه از این دوره پول شما عیناً توسط مجموعه مذکور با ضمانت تواناشو عودت می گردد.

پردرآمدترین کسب وکارهای خانگی در سال 1400

در پایان ، باید بگویم که موفقیت از آن کسی هست که قدم اول را بر می دارد. من بیش از 5 سال است که در حال پژوهش و کار با صاحبان کسب وکارهای خانگی و کوچک هستم. هر سال کسب وکارهای در حال افت را شناسائی می کنم تا بتوانم از ورشکستگی و تجربه تلخ افراد جلوگیری کنم. به سمت کسب وکارهائی که در حال اشباع شدن هستند نروید. بازهم تاکید می کنم . کسب وکارهای متصل به یک بازار به یک محصول ، کسب وکارهای متکی به مواد اولیه خارجی ، کسب وکارهائی که شهرهای دیگر در آن صاحب نام هستند برای شما در یک شهر دیگر می تواند یک ریسک بزرگ باشد.

دوره آموزشی ساخت کرم و پماد
پردرآمدترین مهارت خانگی

ریسک نکنید و سراغ کسب وکار اشتباهی نروید

قالیبافی ، گلیم بافی ، خیاطی خانگی ، شکلات دست ساز ، عروسک سازی ، جواهر دوزی و فرش بافی ، کسب وکارهای پرریسک و اشباع شده سال 1400 هستند. در سال 1399 مشکلات سیاسی ، اقتصادی ، معیشتی و تقاضای بازار این مشاغل را در لیست ریسک های پرخطر قرارداده است.

در صورتی که تمایل دارید در باره این دوپیشنهاد من بیشتر بدانید کافیست از طریق اینستاگرام ( اینجا) به من دایرکت بدهید. راهنمای شما خواهم بود تا به اهداف تان برسید

یادگیری یک سرمایه گذاری امن و مطمئن است  همیشه خرج یادگیری کنید تا دهها برابر کسب درآمد کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

روی ستاره‌ها کلیک کنید و به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *