آموزش ساخت تبلیغ ویدیوئی برای کسب وکارهای خانگی

آموزش ساخت تبلیغ ویدیوئی برای کسب وکارهای خانگی

5
(1)

ساخت تبلیغ ویدیوئی یکی از مشکلات اساسی صاحبان کسب وکار خانگی است . تبلیغات بخش مهمی از بازاریابی محصولات و یا خدمات کسب و کار شماست. طبیعتاً اگر نتوانید یک تبلیغ حرفه ای برای محصول یا خدمت تان بسازید، برای پیدا کردن مشتری نیز به مشکل بر خواهید خورد حتی اگر کلونی مشتریان تان را بدانید کجاست. در این مقاله آموزشی و کاربردی با یک ویدیو به شما یادمیدهم چگونه محصول یا خدمت خود را به صورت ویدیوئی تبلیغ کنید تا به فروش برسد.در این ویدیو آموزشی با تکنیک VSM یا “VIDEO SALLES MESSAGE “  آشنا شده و با کمک همدیگر یک ویدیو تبلیغی برای محصول یا خدمت تان می سازیم. من علیرضا احدی مدیر وبسایت توانشو  با محتواهای کاربردی به شما کمک می کنم تا کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کرده ، بازاریابی و فروش موفقی داشته باشید.

آموزش تبلیغ محصولات
آموزش ساخت تبلیغ ویدیوئی برای کسب وکارهای خانگی

درد جان کاه ندانستن و اثر آن بر فروش

متاسفانه صاحبان کسب وکار خانگی برای افزایش فروش محصولات و خدمات شان، هر کاری می کنند الا آن کاری که باید بکنند(ساخت تبلیغ ویدیوئی). برای همین هربار حس فرسودگی می کنند، تلاش بیشتر می کنند اما نتیجه کمتر می گیرند. باید یاد بگیریم که هوشمندانه کار کنیم نه سخت. فروش لذت بخش ترین قسمت هر کسب وکاری هست. انگیزه های بیرونی از آنجا می آیند. برای فروش بیشتر باید هوشمندانه عمل کرد.یکی از کارهای هوشمندانه ساخت تبلیغات ویدیویی از محصولات یا خدمات هست که باید در زمان های مشخص و بسیار اصولی تهیه و منتشر شود. اینگونه به طرز عجیبی دردهای شما کاسته و شادی های شما از فروش بیشتر ، افزایش می باید.

چرا باید تبلیغ ویدیویی بسازیم؟

بگذارید به جای پاسخ این سئوال، من یک سئوال از شما بپرسم. چرا نباید بسازید؟ دومین فرمت جستجو از بین فرمت های رایج در بین مردم جهان ، ویدیو است. بعد از متن امروزه ویدیو بیشترین متقاضی را دارد. حقیقت این است که خانم های خانه دار ترجیح می دهند ویدیو آموزشی قرمه سبزی را ببیند تا متن آن در یک کتاب را. پس به دنیای متقاضیان ویدیو خوش آمدید. حالا که با میلیون ها متقاضی ویدذیو سروکار دارید عکس ، اینفوگرافی و متن را کنار بگذارید. ویدیو حس های بیشتری را هم زمان درگیر می کند. رابطه حسی قوی تری با مشتری ایجاد می کند. اعتماد سازی بیشتری رخ می دهد. بین تراکت و ویدیو قطعاً ویدیو متقاضی بیشتری دارد.

من خجالت میکشم جلوی دوربین بایستم

بگذارید صادقانه و رک به شما بگویم اگر از دوربین فراری هستید با کسب وکار خداحافظی کنید. همین الان تضمین می کنم هرگز به پول زیادی نمی رسید. لنز دوربین خجالت ندارد. شاید مهم ترین دلیل شما برای فرار از ویدیو ، قضاوت مردم درباره خودشما ، چهره تان ، طرزصحبت و لباس تان است. باورکنید مردم برای یک سردرد ساده خودشان از شما بیشتر اهمیت قائل می شوند و هرگز شما را به یاد نمی آورند.اما محتوای ویدیو شما برای شان می تواند جذاب باشد. چراکه یکی از نیازها یا خواسته های شان را برآورده می کنید.

پیام فروش ویدیویی چیست؟

ساخت تبلیغ ویدیوئی برای تمام کسب وکارهای دنیا از اهمیت بالائی برخوردار است. تبلیغ های ویدیویی انواع گوناگونی دارد.اما سه دسته اصلی برای تبلیغ های ویدیویی وجود داردکه به ترتیب:

1- تبلیغات برندینگ

2- تبلیغات ویدیویی ارزش پیشنهادی

3- پیام فروش ویدیویی

آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی برای کسب وکارها
آموزش ساخت تبلیغ ویدیوئی برای کسب وکارهای خانگی

می باشند . دسته اول مختص برندهای بزرگ بین المللی و یا ملی است. مثل تبلیغ ویدیویی یک ساعت رولکس که تنها به یک صحنه کوتاه از یک شخص معروف که این ساعت را به دستش می بندد ختم می شود. کوتاه ، گاهی بدون مونولوگ و دیالوگ و فقط و فقط نمایشدهنده یک برند یا مارک یا محصول جدید یک کمپانی است. دسته دوم در بین کسب وکارهای کوچک و بزرگ رواج دارد. در این ویدیوها صاحبان کسب وکار تنها به معرفی نوآوری محصول یا خدمت خود می پردازند .درواقع وجه تمایز این ویدیوها داشتن یک نوآوری خلاقانه در محصول یا خدمت نسبت به رقباست.

پیام فروش ویدیویی  در ساخت تبلیغ ویدیوئی

پیام فروش ویدیویی یا به اصطلاح VSM پرکاربرد ترین نوع تبلیغات برای کسب وکارهای کوچک و خانگی است.ساخت تبلیغ ویدیوئی برای فروش مستقیم اهمیت بیشتری نسبت به تولید محصول دارد. بگذارید راحت تان کنم ، بازاریابی و فروش در کسب وکار دهها برابر از تولید یک محصول اهمیت دارند. شما نیاز به درآمد دارید. منابع تان محدود است و باید بفروشید تا کسب وکارتان پایدار بماند.پس روی بازاریابی تمرکز کنید. یکی از ابزارهای مهم بازاریابی ساخت تبلیغ ویدیوئی و انتشار آن است. در این آموزش شما بایک فرمول ساده و 8 قسمتی یاد می گیرید چگونه یک پیام فروش ویدیویی بسازید و در اینستاگرام ، واتس اپ و سایت خود منتشر کنید.

چگونه محصول تان را تبلیغ کنید
آموزش ساخت تبلیغ ویدیوئی برای کسب وکارهای خانگی

نکته طلائی آموزش ساخت تبلیغ ویدیوئی برای کسب وکارهای خانگی

لازم می دانم چند نکته مهم را خدمت همه دوستان بگویم . اول اینکه این دوره آموزشی قسمتی از آموزش های بوت کمپ است . البته در بوت کمپ با جزئیات بیشتر و اختصاص تمرین ، وقت و کمک به ساخت ویدیو همراه است . تجهیزات ما در اختیار بچه های بوت کمپ قرار می گیرد تا بتوانند ویدیو خود را بسازند و بنده و همکاران در طول مسیر از ایده تا اجرا آنها را همراهی می کنیم. نکته بعد اینکه تواناشو خود را متعهد می داند به تمام صاحبان کسب وکار کمک کند که رشد کنند. چرا که رشد کسب وکارها یک نتیجه اولیه و یک نتیجه ثانویه بسیار مهم دارد. نتیجه اول بهبود معیشت شماست و نتیجه مهم تر اینکه وقتی معیشت مردم بهتر است . اخلاقیات هم رشد می کند.

قسمت اول این آموزش را هم از( اینجا )دانلود کنید. قسمت دوم همین پائین در دسترس شماست.در پایان از شما می خواهم پیج اینستاگرام من را فالو کنید( از اینجا) .

آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

روی ستاره‌ها کلیک کنید و به مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

2 دیدگاه برای “آموزش ساخت تبلیغ ویدیوئی برای کسب وکارهای خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *